حق شناس گفت: اجرای عملیات ساخت بیمارستان و مجتمع پرورش میگو گمیشان در طول یک ماه آینده با قرارگاه خاتم تعیین و تکیلف می شود.

ساخت بیمارستان و مجتمع پرورش میگو گمیشان تعیین و تکیلف می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس » صبح امروز (یکشنبه 7 دی) در نشست تخصصی در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان گلستان اظهار کرد:  از نظر جلوگیری از سیل و همچنین در معیشت کشاورزان پروژه زهکشی بسیار حائز اهمیت است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در قبل از انقلاب اسلامی تنها سه هزار هکتار زهکشی شده بود و در حال حاضر 50 درصد  از پروژه زهکشی 280 هزار هکتار  انجام شده است.

 

حق شناس افزود: بالغ بر 300 میلیارد تومان برای زهکشی تاکنون هزینه شده است و 300 میلیارد تومان نیز اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم به زودی به اتمام برساند.

 

وی تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم استان افزایش تخت های بیمارستانی است و به جز دو پروژه که بنا است با قرارگاه خاتم اجرایی کنیم.

 

استاندار گلستان به بحث شهربازی گرگان اشاره کرد و گفت: انجام سایت دوم مجتمع پرورش میگو گمیشان از دیگر پروژه هایی است که با همکاری قرارگاه خاتم پیگیری می شود.

 

حق شناس افزود: 23  پروژه با قرارگاه خاتم انعقاد تفاهم شده است که بخشی از آن اجرایی شده و بخشی دیگر نیز در دست اقدام است و برخی از پروژه ها نیز با موانع رو به رو است.

 

وی گفت: صبح امروز در جلسه ای بنا شد که ساخت بیمارستان گنبدکاووس و بیمارستان طالقانی گرگان در دستور کار قرار گیرد.

 

استاندار گلستان به سایت پرورش میگو و شیلات اشاره کرد و افزود: با یکی از بانک ها در خصوص سایت پرورش میگو رایزنی کردیم و در صورت سرمایه گذاری اصل سرمایه گذاری در کمتر از دو سال باز خواهد گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار