مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: گاهی ممکن است علت کاهش سرعت اینترنت نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه باشد چرا که برخی از آن ها خود را بروز رسانی می کنند یا اینکه فرد در منطقه کوری باشد در که سرعت همیشه کم باشد که در این صورت مردم می توانند با سامانه 195 تماس بگیرند و این مشکل را منتقل کنند.

علت کندی سرعت اینترنت گلستان در روزهای اخیر

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پهنای خروجی اینترنت استان نسبت به گذشته تغییری نداشته، اظهار کرد: به علت اینکه پهنای خروجی کاهش یا افت محسوسی نداشته در حال بررسی های بیشتر در این مورد هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان خاطرنشان کرد: سامانه ای با نام «نت سنج» وجود دارد که اندازه گیری سرعت اینترنت را بر عهده دارند که اگر مردم احساس می کنند سرعت اینترنت یا پهنای باند پایین است می توانند برای اندازه گیری به این سامانه مراجعه کنند.

وی افزود: گاهی ممکن است علت کاهش سرعت اینترنت نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه باشد چرا که برخی از آن ها خود را بروز رسانی می کنند یا اینکه فرد در منطقه کوری باشد در که سرعت همیشه کم باشد که در این صورت مردم می توانند با سامانه 195 تماس بگیرند و این مشکل را منتقل کنند.

احمدی عنوان کرد: در رصدهای ما پهنای باند استان کاهشی نداشته و اپراتورها هیچ محدودیتی ندارند برای ارائه پهنای باند نداشته اند چرا که با ارائه خدمات بیشتر می توانند درآمد بیشتری نیز داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با بیان اینکه وظیفه ما نظارت بر عملکرد اپراتورها است، گفت: اگر مشکلی از طرف مردم منعکس شود موضوعات را پیگیری می کنیم و در صورت تخلف برخوردهای لازم را انجام می دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار