انتشارات سوره مهر در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهار اثر جدید خود را در رابطه با آن عزیز سفرکرده به مخاطبانش عرضه می‌کند.

انتشار ۴ اثر سوره مهر درباره حاج قاسم

به گزارش گلستان ۲۴؛ بر این اساس کتاب «شاید پیش از اذان صبح» دلنوشته احمد یوسف زاده، «محسن... محسن... محسن....» سروده‌های سینا دلشادی، نمایشنامه «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مرتضی شاه کرم و «هزار جان گرامی» به کوشش ساجده ابراهیمی عرضه خواهند شد.

 

کتاب «شاید پیش از اذان صبح» اثری در وصف سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی به قلم شیوا و توانای نویسنده «آن بیست و سه نفر» و «اردوگاه اطفال» و شامل خاطرات و دلنوشته‌هایی برای آن شهید عزیز است.

یوسف زاده در ابتدای کتاب با عرض ارادت به فرمانده‌اش در زمان دفاع مقدس این‌گونه نوشته‌است: «سال‌هایی که می‌جنگید، دعای خیر و نگاه ترسانم دنبالش بود که جانش از بلا دور باشد. خودش اما، نگاهش جایی دیگر بود و سرانجام خداوند او را که می‌جنگید، بر ما که نشسته بودیم با پاداش شهادت برتری داد. در دلنوش

«من قاسم سلیمانی‌ام» مجموعه پنج نمایشنامه کوتاه  به قلم مرتضی شاه کرم با موضوع سردار دل‌ها است.این اثر شامل پنج نمایشنامه «مهندس مین»، «کاخ ریاست جمهوری»، «سرباز سردار»، «مفقود دوم» و نمایش کوتاه «من قاسم سلیمانی‌ام»  است.

«محسن... محسن... محسن....» سروده‌ سینا دلشادی، مجموعه اشعاری در وصف عظمت و بزرگی سردار دلهاست.

همچنین «هزار جان گرامی» که به کوشش ساجده ابراهیمی عرضه خواهد شد، روایت‌هایی از حضور مردم انقلابی ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در دی ماه ۱۳۹۸ است که نویسندگان این مجموعه کوشیده‌اند از زوایایی مختلف این خیزش بزرگ تاریخی را به تصویر بکشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار