هری پاتر سرمربی تیم برایتون در خصوص استفاده از علیرضا جهانبخش در بازی با آرسنال گفت : علی در طول هفته خوب تمرین کرده بود و تصمیم گرفتیم از او استفاده کنیم .

تمجید ویژه سرمربی برایتون از علیرضا جهانبخش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، پاتر در این بازی هر چهار مهاجم خود ، نیل موپای، دنی ولبک، آرون کانلی و اندی زقیری را در برابر آرسنال روی نیمکت نشاند و از علیرضا جهانبخش در خط حمله استفاده کرد .

علیرضا جهانبخش در این بازی در حالی جانشین نیل موپای شده بود که مهاجم فرانسوی در بازی هفته گذشته برابر وستهام یکی از گل های تیمش را در تساوی ۲-۲ به ثمر رسانده بود. او در نیمه دوم وارد زمین شد اما نتوانست تاثیری که خودش و سرمربی امیدوار بودند را در بازی ایجاد کند.

پس از شکست برابر آرسنال پاتر در این رابطه که چرا تصمیم گرفت با جهانبخش و الکسیس مک آلیستر در خط حمله بازی کند گفت:“علی خیلی خوب تمرین کرده و برای حضور در این بازی انگیزه و آمادگی بالایی داشت و الکسیس هم چنین در چنین شرایطی بود.”

او افزود: “این یک فرصت خوب برای استفاده از این بازیکنان بود و سپس می توانستیم از نیل موپای در دقایق پایانی استفاده کنیم که او هم بتواند با انرژی بالا در زمین حاضر شود.”

ولبک باتجربه ترین بازیکن خط حمله مرغ دریایی یا همان برایتون از روی نیمکت بازی مقابل تیم سابقش را تماشا کرد. این در حالی است که این بازیکن ۳۰ ساله در بازی یک هفته قبل مقابل شفیلد به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و تیم را از شکست با گلی که زد نجات داد.

پاتر گفت: ” دنی پس از بازی با وستهام احساس درد در ناحیه زانویش داشت. او برای حضور در نیمکت خوب بود اما من تصمیم گرفتم که او استراحت کند تا آسیب جدی تری نبیند.”

با این وجود و در حالی که پاتر یک ترکیب و روش کاملا متفاوت را برابر آرسنال به میدان فرستاد این سوال پیش می آید که آیا او در بازی این هفته برابر وولورهمپتون نیز از همین شیوه استفاده می کند یا مهاجمان باتجربه به ترکیب باز می گردند. آیا او مانند بازی با لیورپول تهاجمی و با سه مهاجم کانولی، ولبک و موپای شروع می کند؟ روشی که در بازی های خانگی این فصل برایتون بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. یا اینکه پاتر از موپای یا ولبک در وسط و سپس دو وینگر در این بازی بهره خواهد برد؟

 

ارسال نظر

آخرین اخبار