آبی پوشان در حالی آماده دیدار هفته دهم خود در لیگ برتر می‌شوند که ارسلان مطهری مهاجم این تیم بیشترین دقایق حضور در میدان را دارد.

با پرکارترین بازیکن استقلال آشنا شوید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، لیگ برتر به هفته دهم خود رسید و این در حالی است که هنوز برخی تیم‌ها بازی هفته نهم شان را هم برگزار نکرده‌اند. آبی پوشان تهران هم با یک دیدار معوقه آماده حضور در هفته دهم و دیدار مقابل آلومینیوم اراک می‌شود.

شاگردان فکری از ابتدای فصل تاکنون ۸ بار در این مسابقات به میدان رفته‌اند که با ۴ پیروزی، ۳ مساوی و یک شکست موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده‌اند تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت در صدر جدول قرار داشته باشند.

در ۸ بازی گذشته آبی پوشان ارسلان مطهری با حضور در ترکیب ثابت تیمش در همه دیدارها و ۷۰۱ دقیقه مشارکت در بازی‌های این تیم، بیشترین میزان حضور را دارد و از این بابت پیشاپیش آبی پوشان حرکت می‌کند. مطهری تنها یک بار در دقیقه ۸۷ مقابل فولاد و یک بار هم دقیقه ۷۴ مقابل ماشین سازی تعویض شده و در سایر دیدارها از ابتدا تا انتها در زمین حضور داشته است.

بعد از مطهری نیز قائدی با ۶۲۲ و مرادمند با ۶۰۳ دقیقه حضور در میدان نفرات دوم و سوم در لیست پرکارترین بازیکنان فصل قرار می‌گیرند. آرش رضاوند با ۵۷۱، رشید مظاهری با ۵۴۰، وریا غفوری با ۵۳۱ و مسعود ریگی با ۵۰۱ دقیقه دیگر نفرات پرکار این تیم هستند.

در جدول میزان مشارکت بازیکنان استقلال به نام چند بازیکن برخورد می‌کنیم که کمتر از انتظار برای تیم بازی کرده‌اند که شاخص‌ترین آنها شیخ دیاباته، برترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر است. دیاباته در این فصل تنها ۵۵ دقیقه در میدان حضور داشته که این آمار قابل تامل است.

همچنین فرشید اسماعیلی یکی دیگر از استقلالی‌هایی است که کمتر از میزان انتظار در میدان حضور داشته است. اسماعیلی تنها در ۳ بازی و در مجموع ۲۰۷ دقیقه در میدان حضور داشته است.

سیاوش یزدانی هم یکی از بازیکنانی است که تنها در یک بازی و به میزان ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشته و ۷ بازی تیمش را از دست داده است.

کمترین میزان حضور در میدان نیز کماکان به بابک مرادی با تنها یک دقیقه حضور در میدان تعلق دارد و همچنان نام ۶ بازیکن در لیست آبی پوشان به چشم می‌خورد که هنوز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار