هادی حق شناس استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.

پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  آموزش و پرورش گلستان، هادی حق شناس استاندار گلستان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

تشکیل شوراهای آموزش و پرورش،گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است و حضور دستگاه های اجرایی از یکسو و نمایندگان خیرین مدرسه ساز از سویی دیگر، بیانگر اهمیت شورای آموزش و پرورش است. این شورا در سال های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خوشبختانه اعضا، موضوعات آن را با جدیت و شوق دنبال و زمینه تقویت بنیه آموزش و پرورش را فراهم کرده اند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش(24 لغایت 30 دی ماه)، امید دارم زمینه های لازم جهت همراهی بیش از پیش و ترغیب شوراها به تصمیم سازی و اتخاذ سیاست اجرایی متناسب با نیازهای منطقه ای فراهم گردد و فعالیت های شوراهای آموزش و پرورش در استان، با برخورداری از ظرفیت های عظیم فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و همراهی افراد فرهیخته و صاحب نظر و تلاش های بیدریغ فرهنگیان گرانقدر،مدیران و مسئولین نظام تعلیم و تربیت و خیرین بزرگوار شتاب بیشتری گرفته تا در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه در گلستان و کشور عزیزمان باشیم.

 

دی ماه 1399

هادی حق شناس

استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار