امام جمعه گنبدکاووس گفت: بانوان جامعه اسلامی ما باید به پیروی از حضرت زهرا (س) تشکل‌های دینی و خط انقلابی را تقویت کنند.

بانوان امروز باید تشکل‌های دینی و خط انقلابی را تقویت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) در مزار شهدای گمنام اظهار کرد: مردم ما طلایی‌ترین مردم در طول عالم بوده و در برابر هرگونه تهدید، تحریم، بمباران و بلاهای آسمانی با وجود اینکه آب و نان در سفره خود نداشتند اما در راه دین و حضور در مجالس و محافل دینی ثابت قدم بودند.
وی با اشاره به برخی گلایه‌ها از سختی زندگی و مشکلات اقتصادی تصریح کرد: برخی‌ها مغرضانه آب در آسیاب دشمن ریخته و می‌خواهند با بیان سختی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم را ناامید کرده تا آنها دست از دین و اسلام بردارند در صورتی که ما منکر مشکلات اقتصادی نیستیم و اذعان داریم مشکلات وجود دارد اما این مشکلات نباید سبب تضعیف ایمان و اراده مردم شود.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه در سال‌های آخر زندگی پیامبر اکرم(ص) مردم دنیا طلب شده خاطرنشان کرد: امروز مردم ما ریشه‌دارترین مردم عالم بوده و در کنار بیانات رهبر معظم انقلاب  توانستند توطئه‌های دشمن را با وجود همه مشکلات موجود نقش برآب کنند.

* ابهت مردم ما به‌خاطر انقلابی بودن ترس را در دل دشمن ایجاد کرد
وی ادامه داد: تنها امکانات و توان تجهیزاتی برای مقابله با دشمن کافی نیست و ابهت مردم ما به‌خاطر انقلابی بودن ترس را در دل دشمن ایجاد کرده و سبب ناامیدی آنها برای از بین بردن انقلاب اسلامی شده است.
ترابی گفت: ما باید مبارزه و ایستادگی مثل حضرت زهرا (س) دوباره آغاز کنیم و بانوان ما در این برهه تاثیر بسزایی داشته و باید امروز آنها تشکل‌های دینی و خط انقلابی را تقویت کنند.
وی با اشاره به مقاومت حضرت زهرا (س) در برابر دشمنان بیان کرد: ما هم مانند این بانوی دو عالم باید حیثیت خود را پای ولی زمان خود ریخته و با همه توان در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم.
این مراسم با همکاری هیات رزمندگان اسلام، کارگروه امور بانوان تبلیغات اسلامی و ستاد نمازجمعه با نوحه‌خوانی و عزاداری برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار