اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

انقلاب اسلامی با وحدت کلمه زمینه‌ساز بیداری اسلامی و افول نظام سلطه شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران، میراث بزرگ مکتب امام خمینی (ره)، گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و همگرایی هرچه بیشتر ملّت ایران و امت اسلام بود و امید به پیروزی را برای ملت‌های مظلوم و افول و ناکامی را برای نظام سلطه و آمریکا به ارمغان آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی شدند.

امروز به برکت عمل به وصایای امام (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر (عج)، انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و با وجود تحریم ها و هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ های اقتصادی و رسانه ای توسط دشمنان در تمامی این چهل و دو سال، ایران کماکان در جایگاه عزت و اقتدار ایستاده است و جوانان پاک این انقلاب از نسل با عزت و عظمت شهیدان در راه تحقق آرمان‌های حضرت روح‌الله (ره) مجدانه گام بر‌می‌دارند تا سیلی محکمی به گوش دشمنان اسلام و انقلاب وارد سازند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت یادوخاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن را به محضر حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظ‌ الله) و ملت شریف و مبارز ایران خاصه مردم قهرمان و شهیدپرور استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم این انقلاب الهی را تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار