معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان این که جزء پنج استان ایمن برای سرمایه گذاری هستیم، گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۳۲ طرح اقتصادی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

۹۲۶ طرح اشتغالزایی طی دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، ابراهیم کریمی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: در دهه فجر امسال هزار و ۳۲ طرح اقتصادی خواهیم داشت که اعتبار آنها دو هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: طی این مدت ۹۲۶ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۶ پروژه آغاز خواهد شد و برای هفت هزار نفر هم شغل ایجاد می شود.

کریمی به مهم ترین طرح ها اشاره کرد و گفت: در آزادشهر طرح توسعه کارخانه پنیر، در مینودشت خط مکانیزاسیون کشاورزی، در شهرستان ترکمن پرورش ماهی در قفس، در گمیشان خط تولید شیر خشک، در گنبدکاووس افتتاح زنجیره مرغ و تخم مرغ، در بندرگز بهره برداری از طرح سورت میوه، در رامیان طرح پرورش گاو شیری، در آق قلا راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی، در علی آبادکتول بهره برداری از شرکت بخش کشاورزی و کارخانه فولاد، در گرگان بهره برداری از طرح ساخت منسوجات، در مراوه تپه بهره‌برداری از طرح معاینه فنی خودرو و در گالیکش بهره برداری از خوراک دام از مهم ترین پروژه ها است.

وی اضافه با اشاره به رفع مشکلات واحدهای تولید، اضافه کرد: کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی در استان تشکیل شده که این امر پایلوت کشوری شده است.

کریمی گفت: کارگروه رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی را رصد کرده و در ۱۰ ماهه امسال، ۱۳۱ جلسه برگزار و هزار و و ۳۷۸ مصوبه داشتیم که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: گلستان به لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید در رتبه سوم بوده و جزء پنج استان ایمن برای سرمایه گذاری هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار