از صدور رای متهمان گندم های آلوده تا بهره برداری از 144 خانه محروم از جمله مهمترین اخبار سه شنبه 14بهمن ماه در گلستان بود.

از صدور رای متهمان گندم های آلوده تا بهره برداری از 144 خانه محروم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تولید محصولات کشاورزی گلستان نسبت به قبل از انقلاب ۳.۷ برابر شده است.

*** در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، از تعدادی مادر نمونه گلستانی تجلیل شد.

*** مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به ساخت مسکن برای مددحویان بهزیستی گفت: ۲۴۵ مسکن سیل زدگان دو ماه قبل در استان افتتاح شد و ۱۱۴ مورد دیگر احداث و تا پایان بهمن تحویل مددجویان خواهد شد.

*** رئیس دادگستری گنبدکاووس از صدور رای پرونده گندم های آلوده در دادگاه کیفری یک این شهرستان خبر داد.

*** معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان این که جزء پنج استان ایمن برای سرمایه گذاری هستیم، گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۳۲ طرح اقتصادی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

***معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح جامع گردشگری برای ۱۹ استان تهیه شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.

*** همزمان با سومین از دهه فجر، یکی از خیابان‌های شهر گنبدکاووس به نام طیبّه صداقت نخستین شهیده زن انقلاب اسلامی این شهرستان که ۲۰ بهمن ۱۳۵۷ با حمله عوامل و مزدوران ساواک به شهادت رسیده بود نامگذاری شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار