مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن همراه با پاسداشت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و اجرای برنامه‌های متنوع با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس-مینودشت و گالیکش برگزار شد.

گرامیداشت مقام مادر و روز زن در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا از گنبدکاووس، مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن همراه با پاسداشت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و اجرای برنامه‌های متنوع با حضور احمد مهرابیان رئیس، اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس-مینودشت و گالیکش در سالن همایش شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد.

احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت و گالیکش با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه(س)، حضور و وجود آن حضرت را مایه افتخار شیعه و سنی دانست و اظهار کرد: روز ولادت آن بانو روز پاسداشت ارزش‌ها و عطوفت‌ها در جامعه اسلامی و اسوه اخلاق دینی و تمام ابعادی که در وجود یک انسان کامل بوده در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده است.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد گنبدکاووس-مینودشت و گالیکش هم با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و روز مادر به توصیف خصایل نیکو و شخصیت آسمانی حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت و بیان کرد: پرورش حضرت فاطمه در مکتب وحی و زندگی با سرچشمه جوشان امامت و ولایت مهم‌ترین عاملی است که موجب می‌شود ایشان به شخصیتی والا و جهانی مبدل شوند و اسوه‌ای حقیقی برای تمام انسان‌ها باشند.

حجت‌الاسلام علیرضا صفری وجود نازنین حضرت زهرا(س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان و به‌‌ویژه شیعیان دانست و الگوگیری از شخصیت کامل و بی‌بدیل دخت رسول خدا(ص) را برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

به گزارش آنا، در این مراسم با اهدای گل و لوح یادبود از کارکنان زن تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار