معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در جمع روسای ادارات و کارشناسان آموزش استان، طرح ایران مهارت و مهارت آموزی را کلید کار آفرینی و رویداد کسب و کار دانست.

طرح ایران مهارت و مهارت آموزی را کلید کار آفرینی و رویداد کسب و کار دانست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، محمد پیری معاون آموزش متوسطه استان روز شنبه 18 بهمن ماه 99 در جمع روسای ادارات و کارشناسان آموزش استان، از آمایش مجدد سرزمینی – بومی رشته های سال آینده خبرداد و افزود: تمامی هنرستانهای استان، باید آلبوم تقویمی ایام کاری خود را تنظیم و نمایه برنامه های سالانه خود را در معرض دید هنرجویان قرار دهند.

وی ضمن تاکید بر ارسال مدل تحلیلی هدایت تحصیلی به وزارت در فهرست برنامه های متوسطه اول و دوم بر مدارس، اهم فعالیت های خود را در دو بخش کنکور سراسری و پایه ی دوازدهم ، احصا و با همکاری و هم افزایی مشاوران و ظرفیت انجمن اولیا ومربیان به مرحله ی اجرا در آورند.

پیری گفت: با توجه به این که استان در جذب بازماندگان از تحصیل در مرحله ی حساسی قرار گرفته، بر پیگیری این موضوع از طرف کارشناسی ها تاکید کرد و همگان را به تلاشی مضاعف در نگاهداشت دانش آموزان و جذب بازماندگان فراخواند.

 این مقام مسئول همچنین، توسعه متوازن شاخه ای و رشته ای را در کمیته ی هدایت تحصیلی یادآورشد و طرح ایران مهارت و مهارت آموزی را کلید کار آفرینی و رویداد کسب و کار دانست که منجر به ابداعات و اختراعات جدید در این حوزه می شود.

در بخش دیگری از سخنانش به جمع بندی فوری کالاها و تجهیزات مورد نیاز بر اساس رشته های سال تحصیلی آینده پرداخت و افزود: پس از استخراج نیازها با هماهنگی معاونت برای خرید و تامین تجهیزات، به اداره نوسازی ارسال گردد.

در این جلسه کارشناسان آموزش، پبشنهادات و نظرات خود را در زمینه های آموزشی مطرح و تقویم اجرایی برای آن ترسیم نمودند.

در پایان قربانعلی شفیعی با حکم مدیر کل، به عنوان سرپرست اداره آموزش متوسطه ی اول و دوم منصوب و مشغول به کار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار