مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان با هدف استمرار کمک‌های مومنانه راه‌اندازی شد تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان باز شود.

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری حج و زیارت گلستان/ کمک‌های مومنانه استمرار می‌یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیر حج و زیارت استان گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان امروز با حضور مسوولان استانی و کارگزاران حج و زیارت گلستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

*ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان گلستان

سیدعلی میرقاسم پور یکی از اهداف راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری در حج و زیارت را ساماندهی نذورات برشمرد و تصریح کرد: مجموعه کارگزاران حج و زیارت دارای روحیه فرهنگی و معنوی هستند و تلاش داریم تا فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از پیش در راستای کمک به نیازمندان استان ترویج شود.

وی افزود: مرکز نیکوکاری حج و زیارت با هدف نهادینه کردن اقدامات عام‌المنفعه شکل گرفت این مرکز با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تشکیل شده است.

*مرکز نیکوکاری در راستای استمرار کمک‌های مومنانه راه‌اندازی شد

مدیر حج و زیارت استان گلستان ابراز امیدواری کرد با ایجاد مرکز نیکوکاری پل ارتباطی معنوی خوبی بین خیرین کارگزاری و نیازمندان واقعی جامعه برقرار شود تا گره‌ای از مشکلات مردم نیازمند باز شود.

میرقاسم‌پور تاکید کرد: این مرکز در راستای استمرار کمک‌های مومنانه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است راه‌اندازی شده و با استقبال بسیار خوب کارگزاران حج و زیارت استان مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه روحیه انسان‌دوستی و کمک به مردم در مجموعه حج و زیارت وجود داشته و دارد، گفت: کارگزاران حج و زیارت همواره در کارهای اجتماعی و عام‌المنفعه پیشقدم هستند در جریان سیل و عرصه مبارزه با ویروس کرونا به یاری مردم شتافتند.

* نذورات در اختیار نیازمندان واقعی هر شهرستان قرار می‌گیرد

مدیر حج و زیارت استان گلستان بیان کرد: برای اینکه کمک‌های مومنانه نقدی و غیرنقدی در حج و زیارت استان قانونمند و هدفمند شود مبادرت به راه‌اندازی این مرکز شده است.

میرقاسم‌پور گفت: مبالغی که از طریق مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان جمع‌آوری شود با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در اختیار نیازمندان واقعی هر شهرستان قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار