دبیر شورای هماهنگی بانک ‌های گلستان عنوان کرد

باقریان گفت: در بخش ودیعه مسکن ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات در گلستان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش ودیعه مسکن/ رشد ۱۲ درصدی پرداخت تسهیلات در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالله باقریان» صبح امروز (سه شنبه 21 بهمن) در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: سهم سپرده ای استان گلستان در سال گذشته 0.8 بوده و امسال 0.83 رسیده است.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک ‌های گلستان ادامه داد: این در حالی است که سهم تسهیلات ما در سال گذشته 0.8 بوده و امسال به 0.9 رسیده است و رشد 12 درصدی در این بخش شاهد هستیم.

 

باقریان متذکر شد: استان گلستان در راستای استراتژی جهش تولید قدم های خوبی برداشته است و هم منابع و هم تسهیلات را توانستیم در استان رشد دهیم.

 

وی افزود: رشد مطالبات فزآینده ای را در استان شاهد هستیم که چرخه اقتصادی را دچار خسران کرده است و تلاش کردیم که رشد مطالباتی خود را در ماه های اخیر کاهش دهیم.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گلستان متذکر شد: 102 میلیارد تومان در سطح استان در بخش مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت شد و همچنین در بخش ودیعه مسکن نیز 15 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

باقریان متذکر شد: یک هزار میلیارد تومان تکلیفی بوده که برای رونق تولید در استان در نظر گرفته شده بود و توانستیم در این بخش با پرداخت تسهیلات رتبه سوم را در کشور بدست بیاوریم و این در حالی است که یک درصد منابع بانکی کشور را در اختیار داریم.

 

وی افزود: با پرداخت بیش از 161 میلیارد تومان در حوزه بازسازی و نوسازی نیز عملکرد خوبی در کشور به ثبت رساندیم و رتبه سوم را در کشور در این بخش به خود اختصاص دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار