از مهار آتش سوزی جنگل ها تا حادثه در معدن زمستان یورتاز جمله مهمترین اخبار چهاشنبه29 بهمن ماه در گلستان بود.

از مهار آتش سوزی جنگل ها تا حادثه در معدن زمستان یورت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، سرپرست منابع طبیعی استان گلستان گفت: چهار نقطه از جنگل های گلستان دچار حرق شد که سه منطقه خاموش و یک منطقه هم اطفاء شده و تحت کنترل است.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در دو روز اخیر در استان گلستان خبر داد.

*** استاندار گلستان از گاز گرفتگی ۶ کارگر در معدن زمستان یورت خبرداد.

***معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر حاشیه نشینی در گرگان مدیریت نشود، تعداد ۲۰ هزار نفر به ۱۵۰ هزار خواهد رسید و دیگر نمی‌توان این جمعیت را مدیریت کرد.

***آن طور که مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفته سرانه حفاظت، احیا و مرمت آثار ثبتی استان چیزی حدود ۵۰ هزار تومان است.

***عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد ۱۰میلیون یورویی با پیمانکار بسته شده است و تا آخر امسال نخستین چاه اکتشاف گاز در استان گلستان حفر می‌شود.

***معاون اقتصادی وزیر کار گفت: با مصوبه دولت در بودجه ۱۴۰۰ حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار روستایی می‌توانند از بیمه روستایی استفاده کنند و فرصت خوبی است که ۱۰۰ هزار خانوار در استان تحت پوشش بیمه روستایی قرار بگیرند.

***نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: روستاییان ما گلایه زیادی از وزارت کشاورزی دارند و انتظار ما این است که وزارت جهاد کشاورزی به حل مشکلات به صورت ریشه‌ای اقدام و رسیدگی کنند.

*** فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ۲۲ هزار دانش آموز این استان به صورت مجازی زائر راهیان‌نور می‌شوند.

*** معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در بودجه سال 1400 حدود یک میلیون و 500 هزار روستایی می‌توانند از بیمه روستایی بهره‌مند شوند و این فرصت خوبی برای مردم روستا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار