فرماندار گرگان:

حمیدی گفت: در ادارات مدیران باید کارمندانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند را به هیئت تخلفات اداری معرفی کنند تا به عنوان مجرم با آنها برخورد قانونی شود.

با کارمندانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمد حمیدی در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اظهار داشت: گرگان یکی از دو شهرستان نارنجی استان گلستان است و مردم باید در روزهای پایانی سال مشارکت بیشتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی گفت: در هفته گذشته تعداد موارد بستری بیماران کرونایی در شهرستان گرگان با کاهش همراه بوده و اگر مردم همکاری کنند امیدواریم به وضعیت زرد برسیم و شرایط بهتری را در روزهای پایانی سال و اوایل نوروز داشته باشیم.

فرماندار گرگان بیان کرد: افراد که مبتلا به کرونا باشند در حوزه اصناف و ادارات، حق ارائه هیچ گونه خدماتی را نخواهند داشت و نباید بر سر کار خود حاضر شوند.

وی توضیح داد که کسبه و بازاریان در صورتی که کرونا مثبت باشند نمی‌توانند در محل کار خود حاضر شده و مغازه آنها نیز باید تعطیل شود اما در صورت نیاز می‌تواند یک نفر به عنوان مباشر در آنجا حضور داشته باشد.

حمیدی خاطرنشان کرد: افراد کرونا مثبتی که در محل کار خود حاضر شوند در صورت شناسایی، مغازه آنها توسط شبکه بهداشت پلمب و به دلیل ارتکاب جرم و تهدید علیه بهداشت عمومی به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار گرگان گفت: در ادارات نیز مدیران باید کارمندانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند را به هیئت تخلفات اداری معرفی کنند تا به عنوان مجرم با آنها برخورد قانونی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار