تیم بسکتبال شهرداری گرگان صدرنشین گروه الف مسابقات لیگ است که خود را برای حضور در رقابت‌های پلی‌آف آماده می‌کند.

‌شهرداری گرگان آماده حضور قدرتمند برای حضور در رقابت‌های پلی‌آف / رفع مصدومیت " پری پتی" ‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان‌، تیم شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تنها تیم بدون شکست و صدرنشین گروه الف است.

دو فصل قبل تیم شهرداری گرگان توانسته بود برای نخستین بار نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال شود و سال گذشته هم زمانی که کرونا همه گیر شد و همه فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی از جمله بسکتبال تعطیل شد، تیم گرگان صدرنشین لیگ بود.

هرچند دوستداران بسکتبال در گرگان و مسئولان این باشگاه به همراه مدیران شهری معتقد بودند که فدراسیون باید گرگان را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کند، اما فدراسیون زیربار نرفت تا گرگانی‌ها امسال هم شانس خود را برای کسب قهرمانی و آوردن جام به " قلعه عقاب‌ها" امتحان کنند.

تیم شهرداری گرگان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر امسال و صدرنشین گروه الف است که خود را برای رقابت‌های مرحله پلی‌آف آماده می‌کند.

آرش فولادیان، سخنگوی تیم شهرداری گرگان درباره آخرین وضعیت این تیم و مسابقات پیش‌ روی اظهار داشت: آخرین دیدار دور برگشت روز جمعه دهم اسفندماه بین تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان برگزار می‌شود.

وی گفت: نتیجه این دیدار تأثیری در رده بندی تیم‌ها نخواهد داشت و حتی اگر بازی را واگذار کنیم باز هم به عنوان تیم نخست گروه الف در مرحله پلی آف حضور خواهیم داشت. هرچند هدف ما در هر بازی برد است و بازیکنان و کادرفنی هم بر روی این موضوع تمرکز دارند.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره رقابت‌های مرحله پلی‌آف بیان داشت: نخستین بازی مرحله پلی آف بین تیم شهرداری گرگان و تیم هشتم گروه ب که تیم آینده سازان تهران است روز 15 اسفندماه و بازی دوم نیز 17 اسفند برگزار می‌شود.

وی توضیح داد که اگر هر تیمی دو پیروزی متوالی در این مرحله کسب کند به دور بعد صعود می‌کند در غیر این صورت سرنوشت صعود به بازی سوم کشیده خواهد شد.

فولادیان درباره تقویت تیم شهرداری گرگان هم گفت: رقابت‌های لیگ برتر در مرحله پلی آف سخت‌تر بوده و به صورت حذفی است، هر تیمی دو پیروزی در هر مرحله کسب کند به دور بعد صعود می‌کند برای همین همه تیم‌ها به ویژه‌ تیم‌های قوی‌تر مانند مهرام، شیمی در و ذوب آهن در حال تقویت هستند. چند بازیکن خارجی به خدمت گرفتند و یا بازیکنان خود را جایگزین کردند.

وی ادامه داد: در تیم شهرداری گرگان پری پتی به دلیل مصدومیت خیلی از بازی‌های لیگ را از دست داده بود و ما بیشتر پیروزی‌هایمان را بدون حضور پتی به دست آوردیم. در حال حاضر مصدومیت پتی رفع شده و آماده حضور در مسابقات است.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: در پست 5 هم یک بازیکن نیجریه‌ای را اضافه کردیم. " آمینو" در المیپک با تیم ملی نیجریه حضور داشت و باشکاه قبلی وی نیز بلیبائوی اسپانیا بود که از آنجا به تیم شهرداری گرگان آمد. امیدواریم این بازیکن بتواند در مسیر کسب قهرمانی به تیم کمک کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار