بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در فینال حضور داشتیم انتظار هواداران برای فصل جاری قهرمانی است.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان: انتظار از تیم ما قهرمانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «امیر صدیقی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره شرایط تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:  امسال شرایط متفاوتی در لیگ داریم و نوع بازی‌مان نیز تغییر کرده‌ است. با آمدن «مهران شاهین‌طبع» تمرکز بیشتری بر روی دفاع داریم و من نیز به شخصه نوع بازی‌ام تغییر کرده‌ و بیشتر در کار دفاعی فعالیت داریم و سعی می‌کنم کاملا در خدمت تیم باشم.

وی با بیان اینکهشهرداری گرگان تیمی بی‌نوسان است، تصریح کرد: از ابتدای فصل نوسان کمی داشتیم. بازی به بازی بهتر شدیم و به نظرم در ۲ دیداری هم که برابر حریفان باختیم توانایی کسب پیروزی داشتیم. برابر نفت‌ آبادان بی‌تمرکز بودیم که تن به شکست دادیم و بازی با مهرام نیز شرایط طوری رفت که در ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کردیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اهمیت دیدارهای دور برگشت بیان کرد: دیدارهای دور برگشت  بسیار مهم هستند. باید بازی‌های مهم را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم تا در مرحله پلی‌آف نیز شرایط خوبی داشته باشیم. البته کار در نیم‌فصل دوم بسیار سخت می‌شود. همه‌تیم‌ها با قدرت بیشتری وارد زمین می‌شوند و رقابت‌ها سنگین خواهد بود.

صدیقی افزود: باید با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برویم. «روزبه ارغوان» آسیب دیده و یک ماه دیگر بازمی‌گردد و «پری پتی» هم آسیب دارد. به طور قطع با رفع شدن مصدومیت‌ها بهتر هم می‌شویم و امیدوارم که در دیدارهای پیش‌رو خوب کار کنیم.

وی در پاسخ به این سووال که نظرش درباره احتمال حضور «حامد حدادی» در شهرداری گرگان چیست؟ تصریح کرد: حدادی به تیم اضافه شود شرایط کاملا تغییر می‌کند و شخصیت قهرمانی خواهیم گرفت و با قدرت برای کسب این عنوان کارمان را ادامه می‌دهیم. شهرداری گرگان اکنون هم مدعی است و با آمدن «حامد حدادی» مدعی‌ جدی قهرمانی لیگ برتر خواهیم شد.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: سال گذشته حدادی فینال لیگ را از نزدیک تماشا کرد و دید که مردم گرگان چقدر به او علاقه دارند. حامد در تمام ایران محبوب است اما هواداران گرگان دوست دارند این بازیکن برای تیمشان بازی کند. با آمدن حدادی قطعا شرایط ما فرق خواهد کرد.

صدیقی یادآور شد: با توجه به اینکه سال گذشته در فینال بودیم انتظارها از تیم زیاد است و هواداران قهرمانی می‌خواهند اما همه می‌دانند که شرایط لیگ امسال مثل سال قبل نیست. لیگ با کیفیت شده و همه تیم‌ها خوب هستند.

وی همچنین گفت: لیگ با کیفیتی داریم و مثل چند سال قبل قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها بازیکنان خوبی دارند و مدعی هستند. نتایج قابل پیش‌بینی نیست و به نظرم شاهد یک لیگ با کیفیت هستیم. امیدوارم در نهایت نیز شهرداری گرگان با حضور در فینال برای قهرمانی بجنگد و جام قهرمانی را برای هواداران این شهر کسب کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار