از مطالبه رسانه ها برای رفع مشکلات استان باسفر جهانگیری تا معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ازجمله خبرهای جمعه7 اسفندماه در گلستان بود.

از مطالبه رسانه ها برای رفع مشکلات استان باسفر جهانگیری تا معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، رسانه های استان گلستان سفر جهانگیری را نه تنها سفری برای رفع محرومیت های استان نمی دانند بلکه آن را در آستانه انتخابات 1400 تبلیغاتی ارزیابی کردند اما بها به رسالت خود مواردی را که این معا.ن ر.حتنی برای رفع آن می تواند قدمی بردارد بازگو کردند با اینکه می گویند در هشست سال نتواسته اند کاری انجام دهند

گلستان علیرغم برخورداری از مواهب خدادادی، با کمبودها و مشکلات اقتصادی زیادی روبرو بوده که سفر معاون اول رئیس‌جمهور در ماه‌های پایانی دولت مجالی برای پیگیری این زخم‌های کهنه است.

مسئولان استانی همواره در این 8 سال به فراهم شدن شرایط  برای اجرای این طرح‌های بزرگ در استان وعده دادند اما هیچ‌گاه اجرائی نشد و این وعده‌های دولت سبب شده که مردم استان گلستان دیگر امیدی به این دولت و وعده‌هایش نداشته باشند.

نجات خلیج گرگان، تکمیل سد نرماب، بلاتکلیفی پروژه پتروشیمی گلستان، سالن 6 هزار نفری گرگان و غیره از دیگر پروژه‌هایی است که در این 8 سال بارها مسئولان برای تکمیل و افتتاح آن قول دادند اما همچنان برزمین مانده و مردم استان همچنان چشم انتظار تحقق این وعده ها هستند و امید دارند که این سفرهای مسئولان سودی برای استان و رفع بخشی از عقب‎ماندگی‌های استان گلستان داشته باشد.

*** سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال را برای کشت در هفته منابع طبیعی در نظر گرفته ایم.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که گرگان تنها شهر نارنجی استان است، گفت: هم اکنون ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان بستری هستند.

***استاندار گلستان با اشاره به اینکه یک‌هزار تخت بیمارستان در استان در حال ساخت است، گفت: ۸ دستگاه سی‌تی‌اسکن در ایام شیوع کرونا به تجهیزات بیمارستان‌های استان گلستان اضافه شده است.

*** چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با معرفی نفرات برتر بخش‌های گوناگون و تجلیل از چند هنرمند پیشکسوت سینمای ایران شامگاه پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگان به پایان رسید.

*** تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر یک شهرداری ارومیه را شکست داد تا علاوه بر جبران باخت بازی قبل، با روحیه مضاعف به دیدار تعیین کننده سوم برود.

*** امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به گلایه مردم از افزایش قیمت اجناس به خصوص کالاهای اساسی از مسوولان متولی خواست با تصمیم‌گیری واحد، نظارت بیشتری بر قیمت‌ها داشته باشند.

*** روز دوم و پایانی هفته چهاردهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۵۳ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور هزار، هزار و ۲۰۰، هزار و ۵۰۰ و هزار و ۶۵۰ متری عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار