رئیس اداره امور اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: جشنواره بهاره 1400به طور مجازی در گلستان آغاز به کار کرد .

آغاز جشنواره مجازی نوروز در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمد وطنی رئیس اداره امور اصناف و تشکل ها سازمان صمت گفت: باعنایت به مشکلات و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری جشنواره فروش بهاره در سراسر استان  و همچنین پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، سازمان صمت گلستان در نظر دارد با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، مرکز امور اصناف و بازرگانان، اتاق اصناف گلستان و اداره‌های صمت سراسر استان اقدام به برگزاری «جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰» کرده است.

او ادامه داد:این جشنواره از طریق  سامانه (ای-صنوف) به نشانی e-sonoof.ir به منظور ایجاد امکان فروش اینترنتی علاوه بر فروش فیزیکی، برای واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب ایجادشده است.

او افزود: در سامانه مذکور به منظور تسهیل و تسریع اتصال واحد‌های صنفی به فروشگاه‌های اینترنتی دارای سکوی فروش، علاوه بر امکان مقایسه و انتخاب سکو‌های برتر اینترنتی برای عرضه کالا، مزایا و تسهیلات متعددی توسط فروشگاه‌های اینترنتی از جمله ایجاد صفحه ویژه (Landing) جشنواره، تخفیف در کمیسیون عرضه اینترنتی کالا (۲۰ تا ۵۰ درصد)، دو حمل رایگان برای هر واحد صنفی جدید و... در نظر گرفته شده است.


وطنی گفت: ثبت‌نام در سامانه مذکور برای واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب بر اساس کد ملی و شناسه صنفی و بصورت رایگان است و پس از ثبت‌نام، برای هر یک از واحد‌های صنفی صفحه اختصاصی ذیل دامنه e-sonoof.ir به منظور تبلیغ و معرفی واحد صنفی برای فروش غیرحضوری (تلفنی یا اینترنتی) ایجاد می‌شود.

او گفت: همچنین کارتابل ویژه‌ای نیز به منظور اعمال نظارت بر واحد‌های صنفی عضو، در اختیار هر اتحادیه قرار می‌گیرد که علاوه بر تأیید واحد‌های صنفی ذیربط، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، امکان غیرفعال کردن واحد صنفی متخلف در سامانه مذکور پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار