فرمانده انتظامی گنبدکاووس از پاکسازی 17 نقطه آلوده، با محوریت دستگیری متهمان تحت تعقیب، اراذل و اوباش، سارقان و خرده فروشان موادمخدر طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

پاتک پلیس به سوداگران مرگ/ کشف 70 کیلوگرم موادمخدر با اشراف اطلاعاتی پلیس گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود علی فر" فرمانده انتظامی گنبدکاووس، در تشریح این خبر گفت: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده بمنظور ایجاد فضای ناامن برای مجرمان در جهت پیشگیری از وقوع جرایم بویژه جرم سرقت و دستگیری مجلوبین فراری، سارقان و خرده فروشان موادمخدر در گنبدکاووس به مرحله اجراء درآمد.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی و پلیس های تخصصی 11 سارق که 2 سارق از مجموع جزء سارقان بعنف بوده شناسایی و دستگیر که در تحقیقات پلیس به 48 فقره سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، سرقت کابل برق و مخابرات، سرقت بعنف منزل، سرقت بعنف موتورسیکلت و سرقت اینترنتی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ علی فر تصریح کرد: همچنین در پاکسازی 17 پاتوق در نقاط آلوده، 28 خرده فروش موادمخدر و معتاد پرخطر دستگیر و جمع آوری و 70 کیلو و 848 گرم انواع مواد مخدر از پاتوق های آنان کشف شد.

وی اظهار داشت: دستگیری و معرفی 73 متهم به مرجع قضایی، کشف 3  قبضه سلاح غیرمجاز، کشف 1802 قلم لوازم آرایشی خارجی قاچاق، کشف 700 کیلوگرم گوشت قرمز قاچاق، مجموعا به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال و توقیف 6 دستگاه خودرو و موتورسیکلت های متخلف و پلاک مخدوش از دیگر موفقیت های طرح مورد نظر بوده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان با تاکید برعزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت از شهروندان خواست: با مشارکت در طرح امنیت محله هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش شهروندان را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار