رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان:

مقسم به افتتاح پارک آبخیزداری در گرگان اشاره کرد و گفت: در روز گذشته جشن روز درختکاری در بلوار ناهارخوران با حضور مسئولان شهرستانی و تشکل های مردمی برگزار شد.

برگزاری جشن درختکاری در گرگان/ افتتاح پارک آبخیزداری

به گزارش گلستان ۲۴؛ «رسول مقسم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از 15 الی 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است و در این هفته برنامه های متنوعی را در سطح شهرستان گرگان در نظر گرفتیم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان ادامه داد: در راستای اقدامات حمایتی و مشارکتی با مردم دو طرح توزیع و غرس نهال را در شهرستان پیگیری می کنیم.

 

مقسم به طرح توسعه فضای سبز و ایجاد فضای منظر و زیبا سازی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح حدود 50 هزار نهال تویع در شهرستان گرگان توزیع شد.

 

وی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در شهرستان پیگیری می کنیم و سازمان جنگل ها به آن ورود  پیدا کرده است بحث زراعت چوب است و با توجه به متوقف شدن طرح های بهره برداری از جنگل با گونه های آکالیپتوس و صنوبر تلاش می کنیم چوب مورد تقاضای بازار را تامین کنیم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان بیان کرد: در این راستا و به منظور زراعت چوب بالغ بر 40 هزار نهال در شهرستان گرگان غرس شده است.

 

مقسم تاکید کرد: در روز گذشته جشن روز درختکار در بلوار ناهارخوران با حضور مسئولان شهرستانی و تشکل های مردمی برگزار شد.

 

وی افزود: افتتاح پارک آبخیزداری با همکاری شهرداری و شورای شهر گرگان،  نشست با دستگاه قضایی و نشست تبادل نظر با یاوران و تشکل های مردمی منابع طبیعی، ایجاد گشت های حفاظتی و پیاده روی خانوادگی به سمت تپه نور الشهدا از برنامه های هفته درختکاری در شهرستان گرگان به شمار می رود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار