حسینی گفت: همزمان با افتتاح دو هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی در کشور، ۸۵ مرکز در گلستان با ارتباط وبیناری رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

۸۴ مرکز مثبت زندگی در گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سیدمهدی حسینی» صبح امروز (دوشنبه 18 اسفند) در حاشیه مراسم افتتاح همزمان دو هزار و 400 مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: در استان گلستان ۸۵ مرکز خدمات بهزیستی به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ هزار پرونده را به مراکز خدمات بهزیستی جهت اقدام منتقل کردیم، ادامه داد: در این مراکز 54 خدمت به مددجویان بهزیستی ارائه می شود که از این میزان ۲۲ خدمت به صورت رایگان ارائه می شود.

 

حسینی با بیان اینکه با راه اندازی این مراکز ۳۰۸ شغل جدید ایجاد شده است، متذکر شد: از این تعداد ۴۵ نفر از توان خواهان و مددجویان بهزیستی استان گلستان بودند.

 

وی یادآور شد: یکی از ویژگی های این مراکز مثبت زندگی ارائه خدمات در بستر الکترونیک به شمار می رود و همه خدماتی که ارائه خواهد شد به صورت محله محور و با توجه به محدوده مکانی متقاضیان خواهد بود.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان عدالت در ارائه خدمات و همچنین آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه نسبت به اهداف و برنامه های بهزیستی را از دیگر مزایای این مراکز خدمات برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار