مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: در دو سال اخیر سرمایه‌گذار جدید برای احداث بندرخواجه نفس وارد استان شده و هم اکنون پروژه بیش از ۲۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه بندرخواجه نفس در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ اله یار اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت احداث بندر خواجه نفس در گلستان، اظهار کرد: مجوزهای لازم برای احداث بندرخواجه نفس طی یک دهه گذشته صادر شده بود اما به دلیل توقف عملیات توسط سرمایه گذار اولیه و انتخاب سرمایه گذار جدید وقفه ای چند ساله افتاد.

وی با بیان این که طی دو سال گذشته سرمایه گذار جدید فعالیت خود را آغاز کرده، افزود: با فعالیت های انجام شده پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هم برای آن هزینه شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از اجرای عملیات لایروبی حوضچه بندر خبرداد و تصریح کرد: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد حمایت های مطلوبی از بخش خصوصی در خواجه نفس صورت گیرد.

اسعدی خواستار حمایت کمیسیون عمران مجلس و سازمان بنادر برای این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد در دو سال آینده فاز اول بندر خواجه نفس به بهره‌برداری برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار