همزمان با زادروز سردار سلیمانی، مراسم رونمایی از کتاب «رفیق خوشبخت ما» با حضور جمعی از شیعیان و سرکنسول ایران در بمبئی، در مسجد ایرانیان این شهر برگزار شد.

 ترجمه کتاب «رفیق خوشبخت ما» در هند رونمایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با عید سعید مبعث و فرارسیدن زادروز سردار سلیمانی، از کتاب" رفیق خوشبخت ما " در هند رونمایی شد.

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور جمعی از شیعیان و سرکنسول ایران در بمبئی، در مسجد ایرانیان این شهر برگزار شد. این کتاب حاوی نکات ارزشمندی از زندگی، خاطرات و مجاهدت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی است که به دو زبان انگلیسی و اردو به چاپ رسیده است.

در این مراسم همچنین مدیر خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و جمعی از علمای بزرگ شیعه بمبئی سخنرانی کردند. 

«رفیق خوشبخت ما» کتابی در مورد بررسی شخصیت جهادی و خستگی‌ناپذیر شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی است که توسط انتشارات زائر رضوی تهیه و با همکاری مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است. 

عنوان کتاب از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در تاریخ 1398/10/18 انتخاب شده است، آنجایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: "این بزرگوار (شهیدحاج قاسم سلیمانی)، این رفیق خوب و عزیز ما و شجاع ما و خوشبخت ما که رفت به ملکوت اعلی پیوست ..."

 

ارسال نظر

آخرین اخبار