معاون کمیته امداد گلستان:

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در استان خبرداد و گفت: این طرح از دهه فجر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

۴۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباس عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در شعبان سال گذشته که رهبر معظم انقلاب تاکید به کمک مومنانه و اجرای طرح مواسات داشتند این امر در گلستان انجام شد و در همان روزهای اول ۵۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری و در قالب سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این کمک ها ادامه داشت و در ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی را در گلستان اجرا کرده و توانستیم ۲۲ میلیارد تومان کمک جمع آوری کنیم که در به صورت غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

عباسی بیان کرد: در طرح اطعام حسینی هم در ماه محرم، ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سبد غذایی و غذای گرم در مناطق محروم استان توزیع شد.

وی همچنین از اجرای طرح اطعام علوی در عید غدیر خبر داد و گفت: در این روز ۴۳۰ میلیون تومان توزیع سبد کالا صورت گرفت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان بیان کرد: در عید قربان هم در مجموع ۲۴ میلیارد تومان کمک خیران و نذورات جمع‌آوری شد.

عباسی اضافه کرد: در شور عاطفه ها با توجه به اینکه آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری است با محوریت تهیه تبلت اقداماتی انجام شد و تاکنون هزار و ۳۹۰ تبلت تهیه شده و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

وی از تحت پوشش ۱۷ هزار دانش آموز در استان خبرداد و افزود: ۱۲۰ تبلت هم توسط خیران تهیه و توزیع شده است.

طبق گفته عباسی در مجموع در شور عاطفه‌ها ۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شد.

وی اظهار کرد: در جشن نیکوکاری که همچنان هم ادامه دارد برای تهیه لباس و لوازم فرهنگی تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان تاکید کرد: تاکنون در تمام سرفصل ها و کمک های مومنانه ۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شده و در اختیار خانواده های تحت پوشش و غیر تحت پوشش قرار گرفته است.

عباسی گفت: رزمایش مومنانه از دهه فجر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اجرا شده و مقرر شد ۴۲ هزار سبد با همکاری ستاد اجرایی، اوقاف، سپاه و کمیته امداد و خیران به صورت منظم توزیع شود.

وی اضافه کرد: امروز (دوشنبه) مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه انجام شده و ۲۰ هزار بسته معیشتی با همکاری ۲۶۰ مرکز نیکوکاری توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار