مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: هزار و ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان در مناطق محروم گلستان توزیع شد.

۱۱۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عیسی بابایی شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: هزار و ۷۷۲ فرزند طرح اکرام یا محسنین در گلستان وجود دارند که نیازمند کمک هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: بنا داریم تا سال ۱۴۰۰ با همکاری خیران اقداماتی انجام دهیم که یتیمی بدون حامی نباشد.

بابایی اضافه کرد: بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز در گلستان تحت پوشش هستند و امسال به دلیل کرونا و آموزش غیرحضوری هزار و ۱۰۰ تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: در کنکور امسال ۸۰ قبولی با رتبه بالا در رشته های پزشکی و غیره داشتیم و امسال ۳۸۰ نفر از دانش آموزان را به صورت ویژه در طرح کنکور حمایت خواهیم کرد.

بابایی با بیان این که هزار و ۱۰۰ دانشجو هم از حمایت های این نهاد برخوردار می شوند، گفت: به این افراد علاوه بر پرداخت شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اضافه کرد: در ۱۱ ماهه درآمد زکات استان ۷۵ میلیارد تومان بوده و کمیته امداد تنها دبیرخانه زکات است.

بابایی توضیح داد: همچنین در ۱۱ ماهه امسال ۵۳ میلیارد ریال جمع آوری زکات اتفاق افتاده که البته به دلیل شرایط کرونا نتوانسته‌ایم به طور کامل صندوق‌ها را تخلیه کنیم.

وی در خصوص آمار مددجویان نیازمند مسکن، بیان کرد: سال گذشته ۱۷ هزار مددجو نیازمند مسکن بودند که چهار و ۵۰۰ واحد رفع نیاز شد و هم اکنون برآورد ما این است که پنج هزار نفر در اولویت تامین مسکن باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار