مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در زمینه کمک هزینه ازدواج امسال هزار و و ۳۰۰ سری جهیزیه به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در گلستان پرداخت شده است.

 ۱۷ میلیارد تومان جهیزیه به زوج‌های کمیته امداد گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کمیته امداد گلستان ۸۳ هزار خانواده را تحت پوشش قرار داده که ۱۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۵۸ درصد روستایی و ۴۳ درصد شهری و همچنین ۴۰ درصد از سرپرستان مرد و ۶۰ درصد و سرپرستان زن هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان بیان کرد: در سال ۹۹ بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان مستمری در استان پرداخت شده است.

بابایی اضافه کرد: در زمینه کمک هزینه ازدواج هم هزار و و ۳۰۰ سری جهیزیه به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی گفت: در زمینه لوازم ضروری و سرمایشی و گرمایشی، امسال هزار و ۹۱۹ کالا به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل خانواده‌ها شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان اظهارکرد: امسال چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش صندوق بیمه روستایی قرار گرفتند و مجموعاً پنج هزار و ۹۷۳ خانواده از این خدمات بهره‌مند هستند.

بابایی گفت: دو هزار و ۸۰۰ خانواده شهری هم امسال از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده و تا پایان سال سهم بیمه ۵۰۰ خانوار که حق بیمه آنها بیش از ۹ سال است را پرداخت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: هزار و ۶۵۳ بانوی شیرده دچار سوء تغذیه که توسط دانشگاه‌علوم‌پزشکی شناسایی شدند و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می‌شود و همچنین دو هزار کودک زیر پنج سال هم از سبد کالا بهره‌مند می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار