بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در بیانیه‌ای به مناسبت روز اعلام کرد: «روز پاسدار» نشان دهنده ارزش‌هایی است که در این نهاد انقلابی تجلی یافته و مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای پاسداران ترسیم کرد.


نامگذاری روز پاسدار، مسیر حرکت انقلاب اسلامی را برای پاسداران ترسیم کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

میلاد با سعادت بزرگ پاسدار مکتب اسلام ناب محمدی(ص)، سرور و سالار آزادگان تاریخ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سوم شعبان و نامگذاری این روز به عنوان «روز پاسدار» توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، نشان دهنده ارزش‌ها و عظمت‌هایی است که در این نهاد انقلابی و ارزشی تجلی یافته و مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبزپوشان و پاسداران ترسیم کرد.

رشادت‌ها و دلاوری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بوده و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

امروز نیز رادمردان راستین انقلاب اسلامی در صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند و با روحیۀ شهادت‌طلبی و ایثارگری و با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و باور وعدۀ الهی مبنی بر پیروزی خون بر شمشیر، در برابر ظلم و جور استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت می کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان المعظم و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین، و روز‌ «پاسدار»، یاد و خاطرۀ شهدای پاسدار را گرامی داشته و عزت روزافزون مسلمانان ایران اسلامی و رسوایی دشمنان اسلام را از خداوند متعال خواستار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار