بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.


جانبازان الگوی ماندگار صبر و ایثار هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

اسناد تاریخی انقلاب اسلامی ایران بر این گواه‌اند که غیرت، همت، همدلی، از خود گذشتگی و ایثار چندین ساله این مرزوبوم در تاریخ معاصر بی همتاست و شیرمردانی هستند که با سر و دست ‌و پا و چشم و با تمام وجود باارزش‌ترین هدیه خداوند یعنی جانشان را در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی فدا نموده‌اند.

جانبازان عزیز میهن اسلامی‌مان با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس‌ازآن و تحمل رنج ها و مشقت های جانبازی، همچون نگینی درخشان در این سرزمین می درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل‌شده‌اند.

جانبازان با برخورداری از اعتقادی راسخ در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ایثار و مجاهدت کردند و از این‌رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده آنان است و در حقیقت شهیدان زنده‌ ای هستند که خداوند متعال به آنان فرصت داده است تا سالهایی از عمر خود را همراه با مجاهدت و آزمایشِی دشوار بگذرانند و امروز به یمن مجاهدت چنین انسان‌های پاکی است که پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی در اهتزاز است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان المعظم و سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، و روز‌ «جانباز»، یاد و خاطرۀ همه جانبازان سرافزار میهن اسلامی را گرامی داشته و عزت روزافزون مسلمانان ایران اسلامی و رسوایی دشمنان اسلام را از خداوند متعال خواستار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار