یک فعال اجتماعی در گرگان از مهمترین راهکارهای رفع موانع تولید را در مبارزه با فساد، فاسد و مفسد برشمرد.

مهمترین راهکار رفع موانع تولید مبارزه با فساد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبادالله اختری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک عید باستانی نوروز و لزوم توجه به شعار سال ۱۴۰۰ پیرامون «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اظهار کرد: مهمترین راهکار رفع موانع تولید، مبارزه با فساد، فاسد و مفسد است و در ادامه آن احیای واحدهای تولیدی و معادن راکد می‌تواند عاملی برای رفع موانع باشد.

 وی از دیگر راهکارهای موانع را در نحوه رسیدگی به راه‌اندازی واحدهای تحت تملک شبکه بانکی عنوان و تصریح کرد: از واحدهای مشکل‌دار و بحرانی باید صیانت و مراقبت شود که روند آن  توسط قوه قضاییه در حال پیگیری است.

* مسیر تحول اقتصادی را به رخ  جامعه جهانی بکشیم/ اگر امت اسلامی قدرتمند نباشد دستخوش بحران خواهد شد

این فعال اجتماعی با تاکید بر اینکه تکیه بر توان داخلی از سال‌ها پیش مورد توجه مقام معظم رهبری بود، افزود: توجه به تولید باید به طورجدی از طرف نهاد قانون‌گذاری و اجرایی پیگیری شود تا مردم به طور ملموس  آن را احساس کنند.

اختری ابراز امیدواری کرد امسال در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله العظم با صبر و استقامت مسیر تحول اقتصادی را به رخ  جامعه جهانی بکشیم.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی باید قدرتمند باشد، گفت: حرکت اقتصادی دنیای اسلام  باید با این توجیه اساسی صورت بگیرد قدرت‌هایی که بر سر تصرف دنیا با یکدیگر در تعارض هستند، اگر امت اسلامی قدرتمند نباشد، یقیناً دستخوش بحران خواهد شد و مثل طعمه از آن استفاده خواهند کرد.

این فعال اجتماعی ادامه داد: این مهمترین هدف و توجیه برای پیشرفت همه جانبه است تا امت اسلامی خود را به اثبات برساند.

* مهمترین راهکار رفع موانع تولید، مبارزه با فساد، فاسد و مفسد است/ با مشارکت حداکثری در مسیر پیشرفت، گام‌های اساسی برداریم

اختری با اشاره به ظرفیت‌های داخلی تصریح کرد: امروز اقتصاد ایران در کنار ظرفیت‌های عظیم طبیعی، مالی و انسانی از ظرفیت‌های با ارزش دیگری نیز برخوردار است. از یک طرف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴، افق و دورنمای بلندمدت روشنی را برای مدیریت کشور ترسیم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین راهکار رفع موانع تولید، مبارزه با فساد، فاسد و مفسد است، افزود: در ادامه این مهم، احیای واحدهای تولیدی و معادن راکد باید مورد توجه باشد، نحوه رسیدگی به راه‌اندازی واحدهای تحت تملک شبکه بانکی و صیانت و مراقبت از واحدهای مشکل‌دار و بحرانی نیز قابل اهمیت است که روند آن  توسط قوه قضاییه در حال پیگیری است.

این فعال اجتماعی با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب درست و اصلح در راستای تقویت کشور و حل مشکلات گفت: امید است امسال با مشارکت حداکثری و با بصیرت، صبر و استقامت در مسیر پیشرفت، گام‌های اساسی برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار