رئیس سازمان صمت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال گذشته ۵۰۸ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال ۹ هزار و ۷۷۵ نفر در گلستان صادر شده است.

۹۷۷۵ شغل صنعتی در گلستان ایجاد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حسین طلوعیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان با حضور مدیر کل امور استان های وزارت صمت، اظهارکرد: در سال گذشته ۵۰۸ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیارد ریال و با پیش بینی اشتغال ۹ هزار و ۷۷۵ نفر در گلستان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با توجه به اینکه این ارقام در سال ۹۸ حدود ۳۸۴ فقره با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال هفت هزار و ۵۰۰ نفر بوده از نظر تعداد رشد ۳۲.۳ درصدی، از نظر سرمایه گذاری رشد ۶۷.۴ درصدی و از نظر میزان اشتغال هم رشد ۲۹.۷ درصدی را شاهد هستیم.

وی گفت: در حوزه پروانه های بهره برداری صنعتی هم در سال ۹۸ تعداد ۱۳۹ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی دو هزار نفر صادر شده بود که در سال ۹۹ تعداد با رشدی ۴۳.۲ درصدی به ۱۹۹ فقره، میزان سرمایه گذاری با رشدی ۲۹.۴ درصدی به ۱۱ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال و اشتغال با رشدی ۲۱ درصدی به دو هزار و ۴۶۴ نفر رسیده است.

به گفته طلوعیان، تعهد اشتغال سال ۹۹ سازمان صمت استان ۱۰۴ درصد محقق شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار