نمایندگان منتخب گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم:

نماینده منتخب گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم گفت : ایجاد شغل در کشور و استان ما بسیار با اهمیت است و ما دست تک تک کسانی را که حتی یک شغل ایجاد کنند می بوسیم .

سنگدوینی : دست تک تک کسانی را که حتی یک شغل ایجاد کنند می بوسیم / منتظری : پتروشیمی گلستان استخوانی در گلوست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ نمایندگان منتخب مردم گلستان در مجلس یازدهم با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ،  روسای دستگاههای عضو شورای هم خانواده صنعت ، معدن و تجارت گلستان و  نمایندگان واحدهای تولیدی استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان دیدار کردند .

رمضانعلی سنگدوینی منتخب مردم گرگان و اق قلا  در جلس یازدهم بعد از این نشست اظهار داشت : : بیکاری از جمله مهمترین مشکلات استان است و ایجاد شغل برای ما بسیار با اهمیت است لذا ما دست تک تک کسانی را که حتی یک شغل ایجاد کنند می بوسیم .

وی گفت : مسئولین و دستگاههای اجرایی خیلی کار می کنند ولی باید نتیجه و ثمره زحمات و تلاش هایشان سر سفره مردم دیده شود .
به گفته وی ، با توجه به ظرفیت های فراوان استان در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ، احداث شهرک صنعتی کشاورزی می تواند برای استان بسیار مفید باشد لذا باید با جدیت پیگیر آن باشیم .

قوانین مزاحم باید حذف شوند

دیگر منتخب گرگان و آق قلا هم اظهار کرد : پتروشیمی گلستان همچون استخوانی در گلوست و باید بطور جدی پیگیری شود تا هر چه سریعتر موانع و مشکلات احداث آن رفع شود .

غلامرضا منتظری گفت : سرمایه گذار همانند اندیشه و فکر فرار است و جایی مستقر می شود که به وی احترام گذاشته شود ، اهمیت داده شود و احساس امنیت کند .

منتظری افزود : همه مسئولین از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس موظفیم شرایط را برای جذب و استقرار سرمایه گذاران در استان فراهم نمائیم .

وی ادامه داد : باید لیستی از قوانین مزاحم تهیه گردد و یک چرخه معنادار برای رفع آنها مشخص شود زیرا سرمایه گذار نباید سرگردان باشد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار