استاندار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مسیر حمایت از تولید در سال گذشته اظهار کرد: آمادگی رفع مشکلات بخش خصوصی در مسیر تولید را داریم و دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات باید به واحدهای تولیدی مراجعه و در رفع دغدغه های آنان همکاری لازم را داشته باشند.

اطلس سرمایه گذاری در گلستان ایجاد می شود/ آمادگی رفع مشکلات بخش خصوصی در مسیر تولید را داریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز پنج شنبه 19 فروردین در چهل و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت هم اندیشی تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) و با حضور مهندس ایری نماینده مردم غرب استان تصریح کرد: در سال گذشته علی رغم تحریم ها و شیوع کرونا تولید استان حرکت رو به جلو داشته و رشد خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: با توجه به شعار سال 1400 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها نامگذاری شده باید در ابتدای سال هماهنگی ویژه ای را با بخش خصوصی داشته باشیم.

استاندار گلستان یادآور شد: اطلس سرمایه گذاری در گلستان با همکاری اداره کل اقتصاد و دارایی ظرف 2 ماه آینده ایجاد می شود تا سرمایه گذاران تصویر جامعی از ظرفیت های سرمایه گذاران در استان داشته باشند و روند تولید در استان تسریع شود.

دکتر حق شناس گفت: برخی موضوعات سرمایه گذاران در استان قابل حل است که با همکاری دستگاه های مرتبط مشکلات تولید رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی مشکلات در حوزه اختیارات مدیران ارشد در تهران است که منتقل خواهد شد و برخی موانع در حوزه قوانین است که پس از جمع بندی توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت به مجمع نمایندگان استان جهت طرح در مجلس شورای اسلامی منتقل می شود.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: بر اساس آمار صندوق بین المللی پول ایران در سال گذشته از رشد اقتصادی برخوردار بوده و پیش بینی این صندوق برای اقتصاد استان در سال جاری نیز ، رشد و ارتقا است.

دکتر حق شناس گفت: با توجه به تلاش ها در مسیر رفع تحریم ها و تهیه واکسن در داخل کشور پیش بینی می شود سال 1400 سالی بهتر از گذشته برای اقتصاد کشور باشد و ایران 1400 وضعیت اقتصادی بهتری را تجربه کند.

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان بخش خصوصی و مدیران اقتصادی استان دیدگاه ها و برنامه های خود را در خصوص تحقق شعار سال ارائه کردند و پیرامون مسائل مطرح شده تبادل نظر و گفتگو صورت گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار