استاد حوزه و دانشگاه:

حجت الاسلام میرمنافی گفت: مواسات و کمک های مومنانه تنها به بسته های معیشتی خلاصه نشود و مردم باید در این ایام سخت در کنار هم باشند.

مواسات و کمک های مومنانه تنها به بسته های معیشتی خلاصه نشود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «سیدسعید میرمنافی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در وضعیت بیماری منحوس کرونا قرار داریم و موج جدیدی از اپیدمی کرونا را شاهد هستیم و این مهم باعث شده که برخی از کسب و کارها تعطیل شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه به مشکلات معیشتی اقشار آسیب دیده از کرونا در این ایام اشاره کرد و گفت: در این ماه پر خیر و برکت آن دسته از افرادی که توان مالی دارند به هر شکلی که می توانند نسبت به دستگیری از این اقشار آسیب دیده کمک کنند.

 

حجت الاسلام میرمنافی یادآور شد: این کمک ها تنها به بسته های معیشتی خلاصه نشود و مردم باید در این ایام سخت در کنار هم باشند، مالکان به مستاجران املاک خود که کرونا گرفتند و یا به دلیل اپیدمی کرونا با تعطیلی رو به رو شدند مساعدت کنند.

 

وی افزود: کمک های مومنانه باید با حفظ آبرو و کرامت انسانی باشد، بسیاری از افراد نیازمند آبرومند داریم که نیازمندی خود را عنوان نمی کنند و باید هر کسی به توان خود در این ایام کمک کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: امام علی (علیه السلام) می فرماید «اگر کسی بتواند قلب یک مسلمان را شاد کند خداوند دل او را شاد خواهد کرد».

 

ارسال نظر

آخرین اخبار