رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان مطرح کرد:

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان گفت: برای تحقق شعار سال و برای افزایش تولید، حمایت، پشتیبانی و رفع موانع تولید باید مدیران انقلابی و با تجربه در صحنه حضور پیدا کنند.

حضور مدیران انقلابی در صحنه برای تحقق شعار سال

به گزارش گلستان ۲۴؛ ذوالفقار امیرشاهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" نام‌گذاری شده کاملاً روشن است که این شعار فقط بر بخش اقتصاد، صنعت و کشاورزی خلاصه نمی‌شود.

وی افزود: شعار سال همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، صنعتی، علمی، آموزشی، خدماتی و حتی زیرساخت‌های کشور در زوایای مختلف و متنوع را در برمی‌گیرد و برای تحقق نام‌گذاری شعار سال باید به عوامل، مؤلفه‌ها و ابعاد مطرح‌شده در لایه‌های مختلف جامعه توجه کرد.

امیرشاهی با اشاره به اینکه تأمین معیشت مردم در اولویت جدی قرار دارد، گفت: در رأس همه عوامل و موارد، ساماندهی دقیق مدیریت اجرایی باید در اولویت باشد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید موانع توسعه همه‌جانبه در کشور که پیش روی تولید است، برداشته شود. برای اینکه جامعه را به سطح متعادل برسانیم و با کشورهای پیشرفته رقابت جدی داشته باشیم، نیاز است که این اقدامات صورت بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار