با برگزاری انتخابات در شورای وحدت استان گلستان «سیدرضا نظری» به عنوان سخنگوی این شورا معرفی شد.

«سیدرضا نظری» سخنگوی شورای وحدت گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، اعضای شورای وحدت استان گلستان با برگزاری انتخابات و کسب حداکثریت آراء معرفی شدند و در این راستا «سیدرضا نظری» سخنگوی شورای وحدت استان گلستان شد.

سیدرضا نظری سخنگوی شورای وحدت استان گلستان ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار در ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار کرد: شورای وحدت با محوریت جامعه روحانیت مبارز فعالیت خود را آغاز کرده است، این شورا در سطح کشور زیر نظر آیت‌الله موحدی‌کرمانی است و ۴۷ حزب ملی و استانی اعلام آمادگی کردند تا با شورای وحدت همکاری کنند.

وی تصریح کرد: در کنار این احزاب نمایندگانی از جوانان دانشجو، نمایندگان هیئت‌های مذهبی، بانوان و ... در سطح کشور ذیل هیئت عالی شورای وحدت همکاری می‌کنند.

نظری از شکل‌گیری هیئت اجرایی شورای وحدت خبر داد و افزود: این شورا در استان گلستان نیز با تاسی از شورای وحدت کشور فعال شد، احزاب همسو با تشکیل جلسه‌ و برگزاری انتخابات اعضای اصلی و هیئت رئیسه شورای وحدت استان گلستان را انتخاب کردند.

وی بیان کرد: هیئت رئیسه شورای وحدت استان گلستان با ترکیب «حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی» به عنوان رئیس، «یدالله وفایی» نائب‌رئیس، «حمیدرضا خورشیدی» دبیر، «سیدرضا نظری» سخنگو، «سیدحسن سیدی» معتمد هیئت‌رئیسه انتخاب شدند.

سخنگوی شورای وحدت استان گلستان از فعالیت کمیته ۲۲ گانه ذیل این شورا افزود: جلسات متعددی تاکنون برگزار شده است و ماحصل آن شکل‌گیری شورای وحدت در تمامی شهرها همچنین بخش‌های مختلف استان بوده است، در هر روستا یک رابط انتخاب شده تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

نظری با اشاره به اینکه در مرکز استان گلستان شورای اجرایی وحدت شکل گرفت، گفت: این افراد نیز براساس برگزاری انتخابات تعیین و معرفی شدند که بر این اساس «سیدرسول حسینی» رئیس شورای اجرایی وحدت انتخاب شد، «جعفر گرزین» به عنوان نائب‌رئیس و «محمدتقی قلی‌نژاد» دبیر شورای اجرایی وحدت برای فعالیت در این عرصه انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: ما در شورای وحدت تمام تلاش‌مان این است که بستر حضور حداکثری و شور انتخاباتی اتفاق بیفتد، همه ساز و کارها برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای شکل‌گیری دولت جوان، متعهد، انقلابی، کارآمد مدنظر است.

سخنگوی شورای وحدت استان گلستان گفت: از زمان شکل‌گیری این شورا تاکیدمان این بود که از تمامی نیروهای ولایی و انقلابی دعوت کنیم که در کنار هم زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و بانشاط را فراهم کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار