استاندار گلستان خبر داد

حق شناس گفت: از شکل گیری کمیته ای به منظور رسیدگی به مشکلات اصناف و موضوعات مثل بهای آب، برق و گاز و مشکلات بانکی و غیره خبر داد.

شکل گیری کمیته ای برای رسیدگی به مشکلات اصناف در گلستان/ جزئیات برگزاری مراسم شب های قدر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (شنبه 4 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای استان متاسفانه ئسبت به میانگین کشوری پایین تر است و فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن باید بیش از گذشته مورد اهتمام قرار گیرد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: شهرستان بندرگز وضعیت بدی در هفته گذشته داشت و به ازای هر 100 هزار نفر 20 بیمار کرونایی بستری بودند که این عدد در هفته جاری به 6.3 بیمار به ازای هر 100 هزار نفر رسیده است.

 

حق شناس یادآور شد: در اسفند 98 بالغ بر یک هزار و 400 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بودند که در حال حاضر شرایط بسیار مطلوب تری داریم.

 

وی گفت: استان گلستان جزو استان های پرخطر معرفی کردند گرچه میزان بار بستری  بیماران کرونایی در استان از 160 نفر به 86 نفر روزانه رسیده است ولی تعداد بیمارانی که جان می بازند افزایشی است.

 

استاندار گلستان از شکل گیری کمیته ای به منظور رسیدگی به مشکلات اصناف و  موضوعات مثل بهای آب، برق و گاز و مشکلات بانکی و غیره خبر داد.

 

حق شناس یادآور شد: هر دستگاه اجرایی که مصوبات ستاد کرونا را برای حضور کارکنان رعایت نکند متخلف محسوب می شود و با آن برخورد می کنیم و در این راستا تیمی برای سرکشی از دستگاه های اجرایی ایجاد خواهیم کرد.

 

وی گفت: برگزاری مراسم شب های قدر و نماز عید سعیدفطر در فضای سربسته در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و در شهرهای زرد و آبی با پروتکل های خاص بهداشتی قابل اجرایی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار