مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیاردی برای ایجاد اشتغال در این استان خبر داد و گفت: پنج هزار و ۶۱۹ شغل در سال گذشته ایجاد شد.

 ۵۶۱۹ شغل توسط بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان امام در گلستان ایجاد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سال گذشته پنج هزار و ۶۱۹ شغل با سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیارد تومان ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: برای ایجاد این مشاغل هزار و ۸۷۳ طرح اشتغالزایی در ۱۵۴ روستای استان گلستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: برای اشتغال های ایجاد شده ۶۷ میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت و ۱۲۵ میلیارد تومان از سوی شاغلین. سرمایه گذاری شده است.

به گفته سلمان زاده پرورش دام سبک و فنی حرفه ایی با حدود ۳۰ درصد بیشترین مشاغل را به خود اختصاص داده و پرورش دام سنگین، تولیدی پوشاک، پرورش آبزیان و زنبور عسل، صنایع دستی و گلخانه از جمله دیگر مشاغل ایجاد شده است.

وی گفت: ۵۵ درصد شاغلان در طرح های اشتغالزایی گلستان را مردان و الباقی را زنان تشکیل دادند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: شهرستان گرگان با ایجاد ۹۰۶ شغل بالاترین اشتغال در استان را به خود اختصاص داد و آق قلا، گمیشان، علی آبادکتول، آزادشهر و گالیکش در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار