معاون راهداری گلستان خبرداد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۱۰ هزار ناوگان باری برای حمل محصولات کشاورزی در گلستان مشارکت دارند.

مشارکت ۱۰ هزار ناوگان باری در حمل محصولات کشاورزی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ایوب میرشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات بهاره در گلستان ۱۰ هزار ناوگان باری در سطح استان با ۷۲ شرکت، برای حمل دسترنج کشاورزان آمادگی لازم را دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: امروز (سه شنبه) جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از جهادکشاورزی، دفتر اقتصادی استانداری، دفتر شرکت خدمات حمایتی، غله و انجمن تشکل های صنفی استان برگزار شده تا در مورد برداشت و جابجایی محصولات تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: اولین محصول برداشتی کلزا است که فسادپذیر بوده و باید هماهنگی لازم با مراکز خرید در خصوص بازگشایی همزمان مراکز، افزایش ساعت خرید، حضور همزمان و به موقع همه نمایندگان در مراکز خرید برای تایید حمل بار انجام شود.

میرشاهی گفت: تخلیه و بارگیری در مراکز باید به صورت هماهنگ آغاز شده تا معطلی ها کاهش یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با شرکت ها و انجمن‌های صنفی مکاتبه شده تا منفذگیری ناوگان را انجام داده و رانندگان در کیلومترهای بالا نسبت به چادر کشی اقدام کنند تا از ریزش بار جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: به کشاورزان توصیه می‌شود برای جلوگیری از سرقت و آسیب به محصولات خود از شرکت های حمل و نقل ماشین تهیه کنند زیرا در سال های گذشته چندین سرقت بار با ناوگان با پلاک های جعلی اتفاق افتاد.

میرشاهی گفت: هر ساله با رسیدن فصل برداشت محصول ناوگان باری از استان های همجوار مانند خراسان شمالی، سمنان و حتی اردبیل به استان می آیند لذا امسال هم مکاتبات لازم صورت گرفته تا شرکت‌های خود را اعلام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار