مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: بیش از ۹۶ درصد از روستاهای شهرستان گنبدکاووس گازرسانی شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

بیش از ۹۶ درصد از روستاهای گنبدکاووس گازرسانی شدند/ «عقباطلب» سرپرست گاز گنبدکاووس شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، علی طالبی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: ۱۵ روستای مرزی شهرستان گنبدکاووس که میانگین سرانه اعتبار گازرسانی آنها بیش از مبلغ نرمال بود با صدور مجوز از سوی پایتخت به عنوان مناطق محروم هزینه گازرسانی آنها صادر شده تا به این روستاها گازرسانی شود.

وی تصریح کرد: ۱۵ روستای مرزی گنبدکاووس قابلیت گازرسانی به لحاظ فنی را دارا بوده که از این تعداد ۶ روستا در دست اقدام و ۹ روستای دیگر در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: بیش از ۹۶ درصد از روستاهای شهرستان گنبدکاووس قابلیت گازرسانی به لحاظ فنی را دارا بوده و تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در گرگان ۱۶۰ هزار مشترک و در شهرستان گنبدکاووس ۱۱۶ هزار مشترک از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

* شرکت گاز گلستان با نگاه توسعه خدمات خوبی را به مردم استان ارائه می‌کند/ «علی عقباطلب» سرپرست جدید اداره گاز گنبدکاووس شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: شرکت گاز گلستان با نگاه توسعه و ارائه خدمات به همه مردم در روستاها و شهرها توانسته عملکرد خوبی در استان ارائه دهد.

عبدالقدیر کریمی گفت: خوشبختانه مدیرعامل گاز استان نگاه ویژه‌ای به شهرستان گنبدکاووس به ویژه مناطق مرزی داشته و تلاش دارد تا با همکاری و تعامل بتواند در روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند خدمات شبکه و انشعابات را توسعه دهد.

وی بیان کرد: فرمانداری همانند گذشته آمادگی دارد تا در مسیر خدمات‌رسانی به مردم و توسعه شبکه گاز در شرق گلستان همکاری و هماهنگی لازم را به عمل آورد.

در این مراسم از زحمات «ایوب نریمانی» تقدیر و «علی عقباطلب» به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان گنبدکاووس معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار