ملک حسینی گفت: در چهار سال گذشته ۵ هزار و ۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در گلستان راه اندازی شد.

۵۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در گلستان راه اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسن ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مجموعه بسیج سازندگی و سپاه استان در حال پیگیری و اجرای پروژه های کلان در استان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان افزود: پایان اجرای 30 هزار هکتار زهکشی، آغاز 50 هزار هکتار زهکشی، عملیات احداث شهربازی و اجرای عملیات زیرسازی، اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار و رفع مشکلات سد نرماب از پروژه هایی است که با همکاری بسیج سازندگی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته 5 هزار و 600 واحد اقتصاد مقاومتی تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتبار 110 میلیارد تومان و اشتغالزایی 7 هزار و 300 نفر راه اندازی شد.

ملک حسینی گفت: برای رفع موانع تولید در کنار سایر دستگاه ها هستیم و برنامه هایی در این راستا در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به راه اندازی 650 صندوق قرض الحسنه در استان، اظهارداشت: در دو سال گذشته 5 هزار و 200 مورد تسهیلات از طریق این صندوق های قرض الحسنه پرداخت شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: زیرساخت های کشاورزی، آب شرب و جاده های روستایی و بین مزارع از اولویت این سازمان در سال 1400 است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار