مدیر بنادر ودریانوردی استان گلستان گفت: یک زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بنادر استان گلستان از زندان گرگان آزاد شد.

آزادسازی زندانی غیرعمد با جشن گلریزان کارکنان بنادر گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ الله‌یار اسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با هماهنگی ستاد دیه استان گلستان و در راستای عمل نیک آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و به همت مدیریت و کارکنان بنادر استان گلستان و طی سنت خداپسندانه جشن گلریزان، یک زندانی آزاد شد و در آستانه عید سعید فطر به آغوش خانواده بازگشت.

وی تصریح کرد: انسان آئینه تمام نمای پروردگار و موجودی است که شایستگی دریافت عشق به خدا را داشته و باید این عشق را با اعمال نیکش ثابت کند لذا با هماهنگی ستاد دیه استان تصمیم بر آن شد که با مشارکت کارکنان بنادر و دریانوردی گلستان،  این امر خداپسندانه صورت بگیرد و الحمدالله سعادت در این امر حاصل شد.

اسعدی به ادامه‌دار بودن این طرح اشاره کرد و افزود: امیدواریم که با فرهنگ‌سازی در این زمینه افراد بیشتری داوطلب حمایت و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باشند.

وی اضافه کرد: اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متعهد، در طی سال‌های اخیر مشارکت اجتماعی بالایی در طرح‌های حمایتی داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار