استاندار گلستان گفت: رفع مشکل شهرک‌های صنعتی استان به ویژه در حوزه آب و گاز، با هدف ارتقای تولید و حمایت از تولیدکنندگان ضروری است.

رفع مشکل شهرک‌های صنعتی گلستان برای ارتقای تولید ضروری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان، زمینه رشد اشتغال و افزایش درآمدهای استان را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: تامین آب، برق و گاز شهرک‌های صنعتی باید بر اساس قانون انجام و تامین شود تا دغدغه تولیدکنندگان مستقر در این شهرک‌ها برطرف گردد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های تولید و توسعه زیرساخت‌ها موجب تسریع در روند توسعه خواهد شد.

مدیران عامل شرکت‌های آب و فضلاب, آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق و همچنین مدیرکل امور مالیاتی گلستان نیز در این جلسه دغدغه‌های واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان را مطرح کردند.

ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی اترک در اراضی شوره زار آق‌قلا با هدف استقرار صنایع بزرگ از جمله دستاوردهای هشت سال اخیر دولت برای رونق صنعت گلستان است که در صورت جذب سرمایه‌گذار، می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار استان شود.

گلستان، بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در بخش صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی دارد که ۹۷ درصد آن را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار