رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گلستان از توزیع ۴۰۰سری جهیزیه بین نوعروسان کم بضاعت استان خبر داد.

 ۴۰۰سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی به نوعروسان گلستانی اهدا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ حسن ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه‌های مختلف و متنوعی برای گرامیداشت این ایام پیش بینی شده که در بسیج سازندگی این اقدامات در قالب مردم یاری است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات جهادی تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های مختلف 6 هزار و 200 گروه جهادی که در استان ساماندهی شده‌اند اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مردم را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان ادامه داد: به همین مناسبت بسیج سازندگی سپاه نینوای استان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) 400 سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت در استان اهدا می‌کند.

وی گفت: اعزام تیم‌های تخصصی و جهادی به مناطق کمتر برخوردار استان به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های ما در روزهای پیش رو خواهد بود.

سرهنگ ملک حسینی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است که با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیران تهیه شده‌اند.

وی بیان داشت: تا کنون یک‌هزار و 300 سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی سپاه نینوای استان بین زوج‌های نیازمند و کم بضاعت استان اهدا شده است. همچنین از ابتدای شکل گیری رزمایش کمک مومنانه نیز بیشتر از 330 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار