امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن:

آخوند میرابی گفت: امروز دشمن به بهانه های مختلف در تلاش است تا جوانان را از سیره و سنت پیامبر مکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اسلام جدا کند.

دشمن به دنبال جدایی جوانان از سیره پیامبر(ص) است / به جای آوردن اتحاد عملی تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالجبار آخوند میرابی در یادواره شهدای خدمت اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم همه مومنان را با هم برادر قرار داده است و همه اعم از شیعه و سنی، مرد و زن، سیاه و سفید برادرند و عالی ترین رفتار و سیره برای برادر دینی خود ترویج عملی فرهنگ اتحاد و همدلی و برادری و برابری است.
امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن بر لزوم احترام به مقدسات مذاهب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: این اقدام ضمن به جای آوردن اتحاد عملی تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.
وی توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کرد و گفت: اگر پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) نبود حریت و آزادی به دست نمی آمد و در جامعه امروز فساد گسترش می یافت.
امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن ابراز داشت: امروز دشمن به بهانه های مختلف در تلاش است تا جوانان را از سیره و سنت پیامبر مکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اسلام جدا کند و  اصحاب کرام به ویژه شهدای صدر اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عالی ترین الگو در عمل به سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) هستند.
آخوند میرابی بابیان اینکه شهدا در دفاع از اسلام و انقلاب کوتاهی نکردند و برای ما الگو هستند، متذکر شد: شهدا از وطن و ناموس ما را محافظت کردند و باید از آنها تشکر کنیم و عالی ترین قدردانی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت آنها است.
وی  با بیان اینکه، دشمن هیچگاه بیکار نمی نشند، تصریح کرد: شهدا خطرات دشمن را شناختند و از جان مایه گذاشتند تا امروز ما در آسایش و ارامش باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار