مدیر هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

قهرمانی گفت: وجود آثاری از فیلمسازان کوتاه مطرح کشور در این جشنواره غافلگیر کننده بود و این مهم نشان می دهد که جشنواره به درستی مسیر خود را طی می کند.

استقبال فیلمسازان مطرح کشور از جشنواره طنین غافلگیر کننده بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسن قهرمانی»  صبح امروز (پنجشنبه 6 خرداد) در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان گلستان اظهار کرد: در فیلم جشنواره طنین از ظرفیت هنرمندان و داوران برجسته کشور استفاده شده و استقبال خوبی را از این جشنواره از سوی فیلمسازان شاهد بودیم.

 

مدیر هنری- ادبی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در این جشنواره از ظرفیت هنرمندان خوب کشور مثل جهانگیر الماسی، فرهاد قائمیان، کارگردان برجسته کشور انسیه شاه حسینی و داوران استانی آقای مسعود امامی و الله قلی نظری استفاده شده است.

 

قهرمانی بیان کرد: داوری این جشنواره در تراز جشنواره های ملی کشور است و تلاش ما این است که بتوانیم به اهدافی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده برسیم و در هیئت داوری نیز به این مسئله اهتمام شده است.

 

وی بیان کرد: وجود آثاری از فیلمسازان کوتاه مطرح کشور در این جشنواره غافلگیر کننده بود و این مهم نشان می دهد که جشنواره به درستی مسیر خود را طی می کند.

 

این مقام مسئول متذکر شد: در هیئت داوران بحث محتوا و تکنیک های به کارگرفته شده در این جشنواره مد نظر قرار گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار