امام جمعه شهرستان آق قلا:

امام جمعه شهرستان آق قلا گفت: شفافیت مالی و عملکردی از معیارهای انتخاب اصلح است و مردم باید در انتخابات پیش رو به این نکته توجه کنند.

شفافیت مالی و عملکردی از معیارهای انتخاب اصلح است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24،  آخوند عبدالحی میرزاعلی با تاکید بر اهمیت شفافیت در انتخابات اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در انتخاب کاندیداها ارائه برنامه است و باید در این زمینه مردم با کیفیت برنامه‌های کاندیداها آشنا باشند و بدانند کاندیداها چه برنامه‌ای را برای آینده در موضوعات مختلف ارائه می‌دهند.

وی افزود: با شفافیت در عملکرد مردم به نحو مطلوبی می‌توانند برنامه‌های ارائه شده از سوی کاندیداها را مورد ارزیابی قرار دهند و این شفافیت باعث می‌شود اعتماد مردم به کاندیداها بیشتر و راحت تر باشد.

میرزاعلی در خصوص معیارهای فرد اصلح گفت: داشتن اخلاق کریمه به معنای داشتن طبع نرم، خوشرویی و رعایت اخلاق اسلامی اولین ویژگی فرد اصلح است.

وی افزود: فرد اصلح باید قاطعیت داشته باشد و این به معنای آن است که در احقاق حقوق مردم و مبارزه با فساد چهره‌ای قاطع و مصمم از خود نشان دهد.

امام جمعه آق قلا پاکدستی، کارآمدی و در مسیر انقلاب ثابت ماندن، حسن ادب، دوری از آلودگی‌های قدرت، تحول خواه و تحول‌گرا بودن و داشتن سلامت نفس و امانت داری را از دیگر شاخص‌های فرد اصلح برشمرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان تبیین خدمات نظام را بهترین روش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: دشمن از هر فرصتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ضربه زدن به آن استفاده می‌کند تا حضور مردم را کمرنگ و مشارکت آنان را در انتخابات کاهش دهد.

وی تاکید کرد: این انتخابات به لحاظ سیاسی و اجتماعی و بین المللی حائز اهمیت است چرا که دوست و دشمن چشم به این انتخابات دوخته‌اند، بنابراین حضور پرشکوه و حداکثری همراه با انتخاب اصلح، کشور را تضمین، دوستداران انقلاب را خوشحال و دشمنان را ناامید می‌کند.

تبلیغات سنگین دشمن برای عملیات روانی انتخابات ایران

میرزاعلی افزود: دشمنان نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف خود به انواع تبلیغات سنگین و بمباران روانی متوسل شدند تا مردم پای صندوق رأی بیایند، در صورتی که باید بدانند نظام ما متکی به مردم است و ملت شریف ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال بی رونقی و کم رنگ جلوه دادن انتخابات است قطعاً احساس تکلیف مردم برای حضور در صحنه و تدبیر مسئولان و برنامه ریزان در ایجاد فضای نشاط آور انتخابات کمک خواهد کرد تا بار دیگر نقشه‌های دشمنان نابود و شاهد حضوری پررنگ و پرشور پای صندوق‌های رأی باشیم.

امام جمعه آق قلا درباره نقش محوری رسانه‌ها در انتخابات گفت: رسانه‌ها در این عرصه به عنوان یک مؤلفه اثرگذار در انتقال زمینه‌های نشاط ایجاد شده از سوی مجریان و متولیان امر برگزاری انتخابات از یک سو و تبیین اهمیت شرکت در این عرصه سرنوشت ساز به نوبه خود از سوی دیگر در رونق بخشی به فضای انتخابات بسیار مؤثر عمل کنند.

وی افزود: مردم به عنوان سرمایه اصلی یک جامعه، مسائل روز را از دریچه رسانه‌ها می‌نگرند و تأثیر پذیری خاصی دارند بنابراین رسانه‌ها می‌توانند در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام نتایج حضور مردم در انتخابات گذشته را ترسیم کنند تا مردم بدانند که شرکت در انتخابات تأثیر عمده‌ای در سرنوشت آنها و کشور خواهد داشت و از این طریق افکار عمومی را ساماندهی و جهت دهی کرده و به نقش هدایتگری و تنویر افکار عمومی خود عمل کنند.

میرزاعلی با هشدار نسبت به وعده‌ها انتخاباتی گفت: برخی کاندیداها وعده‌هایی می‌دهند که در اجرا آن می‌مانند؛ مردم بر اساس وعده‌هایی که کاندیداهای محترم می‌دهند دلخوش هستند تا مشکلاتشان حل شود و همین وعده‌ها در آرای مردم تأثیرگذار است.

امام جمعه آق قلا تصریح کرد: ما هم باید سعی کنیم افراد خوشنام و چهره شناخته شده، روشنفکر، دیندار، وفادار به اسلام و نظام، اندیشمند، آگاه به مشکلات مردم و مطالبات به حق و قانونی آنها را انتخاب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار