انتخابات ریاست جمهوری؛

با جستجوی عبارت "iran election" (انتخابات ایران) در موتور اینترنتی گوگل، موضوع سانسور مستند تبلیغاتی آقای روحانی در صدر فهرست نتایج به چشم می‌خورد.

گزارش رسانه‌های اسرائیلی از سانسور فیلم تبلیغاتی روحانی!

به گزارش گلستان 24،​بعد از پخش فیلم تبلیغاتی آقای روحانی از صداوسیما، موجی در فضای مجازی به راه افتاد مبنی بر اینکه ویدیوی یادشده مورد سانسور قرار گرفته است.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی نیز به این موج پیوستند و سوژه را به‌اصطلاح داغ کردند؛ تا جایی که با جستجوی عبارت "iran election" (انتخابات ایران) در موتور اینترنتی گوگل، موضوع سانسور مستند تبلیغاتی آقای روحانی در صدر فهرست نتایج به چشم می‌خورد.

 

 

 

پایگاه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی در این باره نوشت: «فیلم مستند انتخاباتی روحانی توسط صداوسیمای ایران سانسور شد. برخی منابع و اعضای تیم انتخاباتی او گفته‌اند که این فیلم دستکاری شده و کامل پخش نشده است.»

 

 

تایمز اسرائیل نیز با اشاره به این موضوع نوشت: «در آستانه انتخابات مهم ایران، مقامات تلویزیون فیلم مستند روحانی را سانسور و قسمت‌های مهمی از آن را که شامل دفاع از توافق هسته‌ای بود، حذف کردند.»

 

 

به گزارش گلستان 24، اسوشیتدپرس هم از قول اعضای ستاد انتخاباتی روحانی گزارش داد: «بخش‌هایی مختلف از این فیلم تبلیغاتی حذف و نسخه 24 دقیقه‌ای که از رسانه ملی پخش شده، دستخوش تغییر قرار گرفته است.»

رادیو اروپای آزاد هم در گزارش خود چنین آورد: «روحانی به‌دنبال تصدی دوباره کرسی ریاست جمهوری ایران است و با دو چالش مهم یعنی رئیسی و قالیباف روبرو شده است. اکنون حامیان او مدعی سانسور فیلم تبلیغاتی‌اش هستند. گفته می‌شود تصاویری از مخالفان سیاسی در این فیلم بوده که توسط صداوسیمای ایران حذف شده‌اند.»

 

خاطرنشان می‌کنیم منابع فوق‌الذکر به اصلاحیه خوردن مستند تلویزیونی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همچنین پخش نشدن کل برنامه رادیویی آقای قالیباف اشاره‌ای نکرده‌اند و تنها به جرح و تعدیل فیلم تبلیغاتی آقای روحانی توجه نشان داده‌اند!

 

 

 

 

منبع: جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار