نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

- نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفاف سازی می‌تواند در انتخاب درست کاندیداها نقش اثرگذاری داشته باشد

شفاف سازی در انتخاب درست مردم نقش موثری دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، عبدالجلال ایری اظهار کرد: صلاحیت داوطلبان در هیئت های نظارت بررسی شده و برخی از مسائل و موارد قانونی مانند تحصیلات و غیره شرط لازم برای کاندیداها است اما شرط کافی نیست و آنها باید عملکرد و کارنامه‌ خوبی هم داشته باشند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کاندیداها شفاف باشند، مردم راحت تر دست به انتخاب می زنند.

وی گفت: اگر فردی خود را در معرض قضاوت قرار دهد بهترین حالت قضاوت براساس کارنامه و عملکرد است که باید آن را شفاف سازی کند.

«ایری» بیان کرد: شفافیت در شهرهای بزرگ خود را بیشتر نشان می دهد زیرا اعضای شورای این شهرها باید سابقه عملکردی بیشتر و موثرتری داشته باشند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: شفافیت به طور قطع و یقین در انتخاب مردم اثرگذار است و کسانی که در گذشته عضو شورا بوده و یا هم اکنون قصد ورود دارند باید عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به مسائل و اتفاقاتی که در برخی از شوراها در کشور رخ داده و عدم شفافیت مشکل ساز شده است، طرح شفاف سازی می‌تواند در انتخاب درست نقش اثرگذار داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار